Algemene voorwaarden - Henzen Tuinhout

Hieronder leest u de algemene voorwaarden van Henzen Tuinhout BV., Pakhuisweg 32-34, 6745 XA De Klomp.

E-mail info@henzentuinhout.nl, Telefoon 0318 655 313
KvK-nummer: 70538433

 

Montage

  • De oude schutting dient door de opdrachtgever verwijderd te zijn, tenzij anders is  afgesproken conform de offerte.
  • Op de locatie waar de schutting geplaatst zal worden, dient aan beide zijden 50 cm ruimte vrij te zijn.
  • Grond dient ontdaan te zijn van wortels, puin, kabels etc. Indien dit niet niet het geval is, kunnen er extra kosten bij komen welke wij in overleg met u zullen bepalen.
  • Henzen Tuinhout is niet aansprakelijk voor beschadiging aan kabels, leidingen etc..
  • Henzen Tuinhout is niet verantwoordelijk voor verzakkingen en of beschadigingen indien er na op levering van de montage door een andere partij werkzaamheden worden verricht in de omgeving van de schutting.
  • Indien nodig kan het voorkomen dat wij genoodzaakt zijn om de palen te monteren aan uw berging en of woning. Dit kan bijvoorbeeld noodzakelijk zijn bij aanwezigheid van een regenpijp en of fundering op de plek waar een paal gemonteerd dient te worden. Wij zullen dit met uiterste zorgvuldigheid uitvoeren, echter zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele schade aan stenen.
  • De montageprijs in de offerte is gebaseerd op dat wij dicht bij de locatie onze voertuigen kunnen parkeren. Indien dit niet het geval blijkt te zijn, kunnen er extra kosten berekend worden.
  • Henzen Tuinhout verplaatst geen materialen door woningen, schuren, bergingen etc.

 

Garantie

  • Kalkuitslag, kleurverschillen en verkleuring van materialen vallen niet onder de garantie.
  • Op poorten met een stalen frame geven wij 3 maanden garantie na montage datum.
  • Op scheuren die ontstaan zijn door een natuurlijke reactie kunnen wij geen garantie geven. Echter kijken wij altijd per situatie wat er mogelijk is, dit beoordelen wij aan de hand van door u aangeleverde foto’s en uitsluitend in overleg met onze leverancier.
  • Henzen Tuinhout geeft geen garantie op het verzakken / scheef staan van de materialen indien dit veroorzaakt is door weersomstandigheden zoals onder andere bij een harde wind.

 

Akkoord/aanbetaling

  • Al onze offertes zijn tot 14 dagen na afgifte geldig.
  • Indien u akkoord bent met de offerte dan ontvangen wij hiervan graag een bevestiging per mail.
  • Tevens ontvangen wij graag de aanbetaling zoals vermeld onderaan op de offerte.
  • Na ontvangst van de aanbetaling is de offerte + datum van montage pas definitief.
  • 35% aanbetaling bij akkoord van de offerte, deze aanbetaling ontvangt u niet terug bij het ontbinden van de overeenkomst zonder geldige reden. Dit geld ook voor maatwerk, overkappingen of speciale bestellingen.
  • Onze voorraadartikelen mogen teruggebracht worden binnen 14 dagen na aankoop, zonder beschadigingen en met originele kassabon/ factuur.

 

Betaling
Het resterende bedrag kan voldaan worden door middel van onderstaande mogelijkheden:

  • Via uw bank (rekeningnummer van Henzen Tuinhout vindt u onderaan de offerte), deze dient voldaan te zijn op de dag van de montage.
  • Contant tijdens montage (let op: collega’s van montage hebben geen wisselgeld bij zich)
  • Overmaken via iDeal bij montage, bewijs hiervan kunt u laten zien aan de montage ploeg.
  • Zowel contant, contactloos als per pin in onze winkel (let op: dit dient voldaan te zijn op de dag vòòr montage)
  • Zolang de factuur niet volledig voldaan is blijven de materialen eigendom van Henzen Tuinhout.

 

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Retourneren
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@henzentuinhout.nl of gebruik maken van ons formulier herroepingsrecht. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Henzen Tuinhout geretourneerd worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Henzen Tuinhout, Pakhuisweg 34, 6745 XA De Klomp zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retourneren kan in geen geval als…
U kunt een artikel in geen geval terugsturen wanneer sprake is van één of meer van de volgende situaties:
• Het artikel was speciaal voor u op maat of op kleur gemaakt.
• Het artikel is duidelijk persoonlijk van aard.

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@henzentuinhout.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@henzentuinhout.nl. Wij zullen dan binnen 5 dagen reageren op deze klacht. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

TOP